金木 研
Eyepatch, 眼帯




















ya
= + comment | (0)

DATE: Friday, 18 July 2014 TIME: 14:59

assalamualaikum. skin dah tukar baru.

memang macam ni eh adat dunia kau sanjung sampai tak nampak dah apa buruk dia?

menyampah.

ke aku yang benci dia sampai nampak buruk dia je?

mungkin ya mungkin tak

mungkin memang terserlah je setan dia tu cuma orang lain buta kan mata pekakkan telinga.

mana aku tak perasan kan

muka dia peh sangat bermaksud.

tahniah aku ucapkan

kau buat aku mula benci

dari awal aku pujuk hati ni

supaya jangan benci kawan

kau pulak lagi nyala kan api dekat kayu berbara ni

kau sengaja?

ha.

nanti aku je yang kena bukan kau.

orang tengok kau macam malaikat.

orang tengok aku macam setan.

dunia.

semua buta kalau dah suka.

aku kena buang tepi sebab kata menyemak.

kau orang ambil masuk sebab kata kekurangan.

hahaha.

semoga bahagia angel.

biar aku kat sini berpaut dinding simen licin nak bangun balik.

semoga long lasting angel.

biar aku kat sini mengharapkan 'forever' datang jemput pujuk hati aku.

bless you angel.

biar aku kat sini dihina dicaci maki dipijak ditolak sampai jatuh rebah sampai lupa apa maksud 'bangkit'.

assalamualaikum.


Blogger template © Elle Snyder 2013. Image via weheartit.