金木 研
Eyepatch, 眼帯




















wrong, bitch.
= + comment | (0)

DATE: Saturday, 8 August 2015 TIME: 11:47

assalamualaikum

salah orang nak buat masalah lah dik cantik.

kau ingat aku ni baik sangat sampai bodoh nak percaya apa alasan kau tu semua ke?

ha

salah orang la hihihihi,

you are effing crossed the line, and you want me to clean your shits?

fk no.

wrong person, bitch.

if i have to slap you, i will.
if i have to punch you, i will.

nak bagi sedar sikit,

sekolah tu memang seniority tinggi. aku pun tak suka.

tapi kau, hahahahha

ingat aku ni easy ke dik?

wrong person, bitch.

tak sabar tol nak gi sekolah, nak tengok apa drama kau nak buat en.

you are just awaken the devil inside, wrong timing. kesian esok nya dah pt3 punya hal kan.

like fuck i care


Blogger template © Elle Snyder 2013. Image via weheartit.